sobota, 14 lipca 2012

Pierwsza prezentacja pracy

Witam wszystkich :-)
Pierwszy post ze zdjęciami, mam nadzieję, że dam radę, bo w kwesti obsługi komputera idzie mi znacznie gorzej niż z maszyną do szycia  :-/
Torba szyta na zamówienie. Miała być z brytyjska flagą, przez ramię i miała zmieścić  format A-4.
Zabierałam sie do szycia jak pies do jeża bo bałam się tej flagi. Jak juz w końcu wymyśliłam jak tę klapę w torbie zrobić to jedna po drugiej powstała :-) Prezentuję tą, której zamawiająca nie wybrała. Różniła się jedynie kolorem tkaniny ta jest ciemnoniebieska, tamta była granatowa. Oczywiście nie zdążyłam zrobić zdjęcia obu.

Pracy z klapą było sporo, nie mam wprawy w aplikacjach, ale dzieki fliselinie dwustronnie klejącej dałam radę 


Kawałek aplikacji z bliska


Środek torby
 

Jak Wam się podoba? Ja nieskromnie powiem- jestem z niej dumna :-D

Zapraszam wkrótce na kolejny wpis :-)

9 komentarzy:

  1. fajna torba:) bardzo ładne wykończenie, brawo. Kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy komentarz :-))) jak się cieszę :-))) dziękuje bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurrra! Nareszcie!

    Torebka świetna! Bądź dumna! I to bardzo! Jest prześlicznie uszyta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba super! Podziwiam staranność wykonania, mnie daleko do takiej precyzji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję za komplementy :-) Torby szyję juz 3 lata więc nabrałam trochę wprawy:-) Twoje ubrania są piękne, ja w tym temacie nie czuję sie mocna, zdecydowanie lepiej wychodzi mi szycie toreb :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba . Dam głowe , że poleciała na olimpiadę do Londynu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko dzxiękuję :-) Nie wiem czy poleciała do Londynu :-) być może? :-))))

      Usuń
  7. Fantastyczna! Jestem nią zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń