wtorek, 17 lipca 2012

Przygotowania do pirackich urodzin :-)

Mój młodszy urwis kończy w sierpniu 4 lata i zażyczył sobie pirackie urodziny :-)
Sierpień juz niebawem, więc trzeba się zabrać za organizowanie pirackich gadżetów.
Kupiliśmy juz serwetki i papierowe talerzyki z motywem piratów, kolejna rzecz to strój dla małego, uszyty przez mamę oczywiście :-)
Troche pracy a ile radości. Teraz  codziennie w tym stroju chce paradować:-))) nie wiem czy do urodzin przetrwa :-D

Strój prosty, wykrojony "na oko" z dzianiny w prążek, aplikacja czaszki z czarnej poliestrowej tkaniny. Z aplikacją poszłam na łatwiznę, jakoś ciężko było mi wyobrazić sobie przyszywanie jej zigzakiem, więc opaliłam końce tkaniny, żeby zabezpieczyć przed snuciem i naszyłam prostym sciegiem.
Piracka szabla uszyta z tkaniny bawełnianej podklejonej kamelą, dodatkowo wszyty do środka sztywnik. Niestety miecz się łamał więc wszyłam jeszcze w środek kawałek plastikowej listwy przypodłogowej :-D i teraz się trzyma. 
Pozostało jeszcze wymyślić coś na głowę, tutaj jak na razie wersja z opaską, ale może jakąś chustkę jeszcze uszyję.


 Pirat Bartek


 Aplikacja

  Lampasy na gatkach
Jak Wam sie podoba?

W planach jeszcze uszycie ozdobnych chorągiewek, upieczenie ciastek (pirackich oczywiście :-)
i tortu w kształcie statku- życzenie solenizanta nie wiem czy z tym zadaniem dam sobie radę.
Postępy prac będę oczywiście zamieszczała na blogu, więc zapraszam serdecznie do obserwowania i komentowania.


17 komentarzy:

  1. skoro czapkę musisz jeszcze stworzyc to proponuję piracki kapelusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piracki kapelusz mówisz, to dobry pomysł, musze pokombinować :-) Dziękuje za komentarz i dodanie do obserwowanych, też juz to na Twoim blogu poczyniłam :-)

      Usuń
    2. super, we wrzesniu mam nadzieję ze się spotkamy w naszym mieście hmm?

      Usuń
    3. Też mam taką nadzieję :-)

      Usuń
  2. No,i mnie się udało zalogować ;-) pirat jest świetny! obawiam się Baliku, że jeszcze jedna piracka szabla mogłaby się przydać z uwagi na pirata Maksa he he!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co da sie zrobić w tej sprawie :-)

      Usuń
  3. Basiu pirat po prostu jak malowany. Rewelacja. Fajnie mieć taka zdolną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo CI dziekuję :-) i z niecierpliwościa czekam na wyniki candy na Twoim blogu, to co tworzysz jest po prostu przepiękne i ta precyzja wykonania ach

      Usuń
  4. Witam, pirat rewelacyjny. Kiedyś przebierałam syna , ale to było lata świetlne temu, ale Twój pirat dużo bardziej mi się podoba. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :-)mam nadzieję, że cała urodzinowa impreza wyjdzie tak jak sobie zaplanowałam :-) i Bartek będzie szczęsliwy :-)

      Usuń
  5. Pirat obłędny, nie wspominając już o całej twojej pracy. Mam dla ciebie zadanie specjalne od Kasi:))

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo, jaki szalenie sympatyczny pirat!!! ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, szyj do końca świata i jeszcze 1dzień dłużej. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń