wtorek, 31 lipca 2012

Torebka listonoszka- mój hit tego lata :-)

Dzisiaj chciałam zaprezentować torebkę, którą postanowiłam przetestować na wakacjach :-)
Model ten zaprojektowany i wykonany przez BalikHandMade :-))))) Torebka super się sprawdza w uzytkowaniu, moim zdaniem nieźle się też prezentuje :-)
Uszyta z mocnej bawełny w pięknym żółtym kolorze. Cała torba lekko usztywniona, w szew klapy wszyta wypustka ze skóry naturalnej, na pasku również skóra naturalna. Klapa przestebnowana grubą nitką,osobiście bardzo lubię stebnówki, dają bardzo fajny efekt. W środku bawełniana podszewka w kwiaty z kieszonką na zamek i kieszonką "otwartą". Pasek zamocowany za pomocą nitów przy użyciu prasy kaltniczej  Wszystkim polecam prasę kaletniczą - super urządzenie. Mnie  na zakup namówił  mój mąż :-) i jestem bardzo zadowolona. Torba zapinana na nap, oczywiście zamontowany za pomocą prasy :-).  Zapięcie okazało się bardzo wygodne w użytkowaniu.
Kilka zdjęć mojej osobistej torby i toreb tego kroju w innych kolorach.







 
Co sądzicie o tych torbach?
Dzisiaj chciałam napisać o dalszych przygotowaniach do pirackich urodzin :-)).
Niestety poczta, albo sklep, w którym zamawiałam foremki na pirackie ciastka zawiodły :-(
Mam tylko nadzieję, że dojdą najpóźniej w przyszłym tygodniu. 
Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają, obserwują  i dodają  komentarze - bardzo to miłe :-))))) 
Do następnego wpisu, pozdrawiam :-)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne torby! Szczegolnie ta pierwsza mi sie podoba. Wyglada jak dawna konduktorka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby rewelacyjnie , szczególnie pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :-)) ciekawa jestem dalszych opini, bo jak na razie pierwsza wygrywa ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana,nie było mnie trochę a już takie dzieła są:)
    brawo,brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) coś tam się szyje :-)))

      Usuń
  5. Torby świetne, czekam z niecierpliwością na moją zamówioną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się prędko zabrać za szycie :-)

      Usuń
  6. Basiu torby super, mi też ta nr 1 przypadłą do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI bardzo :-) widac pierwsza dalej króluje
      :-))))

      Usuń
  7. Witaj Basiu :)Piękne torby.Żółta najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola to ja - misiaszu ;)

      Usuń
    2. Olu dziekuję bardzo :-) żólta jest numerem jeden na blogu, w galerii, w której sprzedaję w pierwszej kolejności sprzedała sie zielona, potem niebieska a żółtej nikt nie chciał, więc ja sobie ją przygarnęłam
      :-)))

      Usuń
  8. No kochana dajesz czadu,świetne torebki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-)))) jak ja uwielbiam czytać takie komentarze :-)))))

      Usuń