piątek, 3 sierpnia 2012

Duża, pakowna i bardzo wygodna :-)

Dzisiaj kolejna torebka, którą nosiłam wiosną i będę jeszcze nosić na pewno, bo sprawdza sie rewelacyjnie. Jest bardzo pakowna, ma wiele kieszonek i można w niej wszystko dobrze i funkcjonalnie poukładać. Uszyta z zamszu syntetycznego z dodatkami z ekologicznej skóry. Całość lekko usztywniona, podszewka bawełniana w kolorze mocnej zieleni, lubię takie energetyczne środki torebek :-) kieszonki podszewki dodatkowo ozdobione tasiemkami. Torba przeszła już próbę prania, wylał sie do niej  sok mojego dziecka :-/ aż kapało mi po spodniach, co się działo w torebce, możecie sobie wyobrazić :-))))) 
Ta torbę szyłam juz w wielu zestawach kolorystycznych, wszystkie super sie prezentują i cieszą nowe właścicielki :-))))
Kilka fotek mojej osobistej i innych szytych na sprzedaż :-)









Żółta podszewka z wykończeniem w groszki bardzo mi się podoba :-)))




Ten turkus idealnie zgrał się z kolorem wypustek i zamek tez w identycznym odcieniu.

Zdjęcie podszewki mojej osobistej gdzieś mi zniknęło, więc pokazuję kilka środków innych torebek.
Bardzo lubię dobierać podszewki i tasiemki do wykończenia  torebek. Uwielbiam też "szmatkowe" zakupy :-))) jest tylko jeden problem, miejsca w domu brakuje :-(  nie mam już gdzie tego wszystkiego upychać. Pozostaje tylko szyć jak najszybciej i jak najwięcej :-))
Dziękuję wszystkim zaglądajacym, obserwującym i komentującym i zapraszam do dalszego śledzenia moich tworów :-))

20 komentarzy:

  1. Świetne, a z różową chętnie sama bym chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz je przejrzałam i pomarańczowa też jest zachwycająca :)

      Usuń
    2. Dziekuję CI bardzo :-) mnie pomarańczowa też sie podoba,taka energetyczna :-)

      Usuń
  2. Chylę czoła :) Wspaniałe torebki.Ja bym przgarneła Twoją :;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :-))) zawsze mogę uszyć na zamówienie specjalne ;-))))

      Usuń
  3. REWELACYJNE! BOMBOWE! PIĘKNE! Świetne połączenie kolorów :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te torebki :) mój ulubiony fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, już się nie mogę doczekać Twojej torby w sobotę :-))

      Usuń
  5. Piekne sa wlasciwie wszystkie.
    Takie pjemne.
    A zdradzisz czy wszywasz gotowa wypustke skorzana czy sama ja jakos robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :-)) wypustkę robię sama. Kroję paski ze skosu i wszywam w środek sznurek. W zalezności jaką grubą chcę mieć wypustkę taki sznurem wszywam :-)

      Usuń
  6. cudne te Twoje torby... fason mi się bardzo podoba a najbardziej wypustki w kontrastowych kolorach :) dodają uroku...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo :-))) Uwielbiam wypustki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te torebki. Nie dość że ładne to i jeszcze praktyczne. Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. a zdradź gdzie Cię można kupić....tzn. Twoje twory cudowne?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwały :-)
      Moje twory mozna nabyć tutaj http://www.pakamera.pl/balik-hand-made-0_s12090060.htm

      lub kontaktować się ze mna na maila

      Usuń
  10. Ale piękne!!!! Zachorowałam na żółto-turkusową.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tkaninę na torbę i na wypustkę jeszcze posiadam- jak by co :-)

      Usuń