czwartek, 9 sierpnia 2012

Kolejne torebki :-)

Dzisiaj chciała bym zaprezentować dwie torebki, które ostatnio uszyłam. Pierwsza to mała torebka z klapą uszyta z zamszu syntetycznego w połączeniu z zamszem naturalnym. Zapinana na nap - prasa kaletnicza jest niezastąpiona :-)))) polecam wszystkim. Pasek regulowany klamrą, w środku bawełniana podszewka z trzema kieszonkami. Torebka jest mała, ma wymiary 28/24cm ja osobiście uwielbiam duże torby i zazwyczaj takie szyję, ale ta torebka wyjątkowo mi sie podoba, wyszła bardzo zgrabna i proporcjonalna ;-))))
Druga to torba worek, hobo czy jak kto woli. Duża, miękka, lekka i bardzo wygodna. Uszyta z mocnej tkaniny bawełnianej, impregnowanej. Zapinana na zapiecia magnetyczne, podszewka w kolorze szarym z pięcioma kieszonkami w tym jedna zapinana na zamek. Pasek mocowany na metalowych kółkach. Bardzo podoba mi sie kolor i krój tej torby :-)))) Materiał jest tak mocny, ze ciężko się szyje kilka warstw razem, dlatego nie usztywniałam tej torby bo nie dała bym rady przeszyć tego  na mojej maszynie.
Powstała jeszcze kolejna żółta listonoszka, taka jaką posiadam osobiście :-)
Jest jeszcze kilka torebek w trakcie szycia i dużo w planach, tylko czasu ciągle brakuje. 
Zdjęcia powyżej opisanych :-))))

 Zamsz alkantara idealnie imituje naturalny zamsz. Tutaj mozna porównać oba.
Pasek mocowany nitami.
 Zapięcie na nap :-))))
 Kwiecisty środek.
 Piekny jest ten kolor :-)))

Dziekuje wszystkim za komentarze i zapraszam kolejne osoby do pozostawienia śladu po sobie :-)))
Pozdrawiam balik

14 komentarzy:

  1. Wszystkie są cudowne a kolory bardzo optymistyczne i energetyczne...
    masz rację - praski wszelkiego rodzaju przy torebkach niezastąpione...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo :-))))
    Praski to jest to ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor, jeszcze buty w tym kolorze by się przydały :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) udało mi sie taki upolować, choć to nie łatwe znaleźć materiał odpowiedni na torbę i jeszcze w ładnym kolorze :-) Buty :-)))) buty uwielbiam, szkoda, że na domowej maszynie nie da się ich uszyć ;-)))))))

      Usuń
  4. Przepiekne jak wszystkie Twoje. A żółta listonoszka jest obłedna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, dziekuję bardzo :-)))))takie słowa motywuja do dalszego szycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, energetyczne kolorki- w sam raz na jesienne dni, na które mam nadziję jeszcze poczekamy troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato :-))) Też mam taką nadzieję, że jesień nie zawita zbyt prędko.

      Usuń
  7. Ojej! Już jestem zakochana w tej pomarańczowo - brązowej!
    Ile bym za nią dała:)
    Pzodrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowa jest dostępna ;-)))))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Torebki cudowne :) , sama mam torebkowe "spaczenie;). Piszesz o prasie kaletniczej, Czy jest szansa na jakieś namiary. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) prasę kupiłam w sklepie internetowym polimex. Mozna dokupić do niej różne końcówki i nabijać napy, oczka, nity itp. bardzo przydatna przy szyciu torebek, polecam :-)))

      Usuń