środa, 15 sierpnia 2012

Pirackie urodziny - relacja :-)))))

Pirackie urodziny odbyły się w sobotę, miałam napisać coś o dalszych przygotowaniach, ale czas goni i nie zdążyłam. Więc teraz krótka fotorelacja, Bartek był zachwycony całą imprezą!
Trochę się pobawiłam w przygotowanie ozdobnych flag, pieczenie cisteczek, ciast  i tortu :-)
Tak to wszystko wyglądało

 Ozdobne flagi z motywami z ulubionej bajki o piratach :-))
 Flagi do ciasta :-)))
Tak się prezentują :-)))
 
 Foremki dotarły na czas.
 Bartuś z ciocią  dekorują. Miałam to zrobić wcześniej, kolorowym lukrem i ozdobnymi posypkami, ale....czasu zabrakło.
 Nakrywamy do stołu :-)
Tort piracki :-) poszłam trochę na łatwiznę i nie wysiliłam się zbytnio, ale pirata trochę przypomina ;-))) i był smaczny, a to istotne hihihi
 
Bartek w oczekiwaniu na gości. Zdjęcia to nie jest moja mocna strona, muszę mocno poćwiczyć, żeby coś konkretnego mi z tego wychodziło.  Widać to powyżej, te ściereczki na kaloryferze :-/ zdecydowanie bardziej nadaję sie do szycia :-)))
 Wyczekiwani goście :-)))))
Chrzestna stanęła na wysokości zadania :-)) Piratka na całego!!!!

 Na dodatek zdolna, piękne kartki tworzy. Dla Bartka oczywiście wersja piracka, rewelacyjna!!!!

Pirat w akcji, rozpakowuje prezenty. Kolejną postacią z bajki, w którą chciałby się wcielić to spiderman :-)))
Urodziny uważam za udane:-)))) kolejne w październiku ,tym razem od Kuby mojego starszego syna.

Zapraszam wszystkich odwiedzających do komentowania :-))) i dziękuję, że tu zaglądacie :-)))
Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Urodziny super udane,wszystko było pyszne i ślicznie przygotowane!



    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma większego szczęścia od szczęśliwego dziecka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wszystko cudnie przygotowałaś, taka mama to prawdziwy skarb- skarb pirata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Impreza była iście piracka!!! Wszystko wygląda wspaniale!!! Ale się musiałaś napracować z przygotowaniem tego wszystkiego! Syn z pewnością był zachwycony!
    Przy okazji: 100lat dla Solenizanta!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazyniu dziękujemy za życzenia, Bartek był zachwycony, a jak jeszcze zobaczył w drzwiach gości, wszyscy umówili się pod klatka na jedną godzinę, to już był przeszczęśliwy!!!

      Usuń
  5. O Kurczę! Ale musiała być impreza:)
    Jak na prawdziwych piratów przystało musiało być coś rumowego, prawda?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny motyw przewodni na imprezkę. Najlepszego... :)

    OdpowiedzUsuń