czwartek, 30 sierpnia 2012

Torebka na zamówienie :-)

Witam wszystkich zaglądających, obserwujących i tych, którzy tu jeszcze nie zaglądali też witam ;-)
Dzisiaj chciałam zaprezentować kolejny model torby, który szyję i cieszy się on dużym powodzeniem wśród klientów. Ostatnio miałam zamówienie na ten model w kolorze różowym, z szarą gładką podszewką i taki właśnie wyprodukowałam :-)))
Torba- worek, takie bardzo lubię, zszywana z pionowych pasków, przestebnowanych przy szwach. Dno owalne, wzmocnione camelą, pasek do regulacji przymocowany na metalowych kółkach. torba zapinana na dwa zapięcia magnetyczne. Bardzo fajnie się prezentuje i super sprawdza się w użytkowaniu. Środek torby z kieszonką zapinaną na zamek i dwoma lub trzema kieszonkami otwartymi, kolor w zależności jak mi się dopasuje gładki, w kwiaty, paski czy inne kratki :-)))
Zdjęcia wyżej opisanej w kilku kolorach. Muszę pomyśleć o zakupie manekina żeby lepiej zaprezentować moje torby :-)











Kilka kolorów i kilka środków co powiecie o tym modelu?
U mnie remont już zakończony :-)))) jeszcze tylko półki na książki , krzesła do biurka i rolety do okien. Bardzo jasno zrobiło się w pokoju chłopaków i jakoś tak więcej miejsca, pomimo dodatkowej szafy :-)))
Niedługo zaprezentuję Wam zdjęcia przed i po remoncie ciekawa jestem Waszych opinii :-)))
Kolejny post o moim nowym nabytku, kto zgadnie co to ;-)))

Do następnego, pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Super torby, jak zawsze, fason bardzo fajny.
    Mnie remont dopiero czeka, rozdzielam bliźniaki;) a jak mi się nie chce to szok.

    Nowy post czyżby o maszynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :-)
      Mnie też się nie chciało zabierać za remont, ale dla efektu końcowego warto :-)

      Tak, tak właśnie o mojej nowej maszynie chciałam napisać :-))))

      Usuń
  2. no nie dziwię się,że torba cieszy się powodzeniem :) bardzo mi się podoba ten fason...świetne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie hafciarka....
    (nowy nabytek)


    a torby....też mi się marzy taka camelowa,czerwona...piękne są one

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie hafciarka....
    (nowy nabytek)


    a torby....też mi się marzy taka camelowa,czerwona...piękne są one

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Agnieszko :-)
      Nowy nabytek to własnie maszyna, ale jeszcze nie hafciarka :-))

      Usuń
    2. ale normalnie byłam blisko:)))
      czekam nie tylko przypisu o maszynie ale i o innych cudach przez ciebie tworzonych:)

      Usuń
  5. świetne te twoje torby,jak dla mnie to brązowa jest akurat w moim ulubionym kolorku.Az troszkę ci zazdroszczę tych umiejętności...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te Twoje torby :) jesteś torebkową mistrzynią :)
    SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu ! Jakie torby ! Piękne !
    A ja wiem ,co to za maszyna :)
    Ciekawa jestem "po remoncie" .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :-) Wtajemniiczeni wiedzą co to za maszyna ;-)) A po remoncie pokój zmienił się nie do poznania :-)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Witam sąsiadkę! Jakie te torby cudne! Aż mi "kopara" opadła jak tutaj zawitałam :) Piękne kolory, perfekcyjnie wykonanie - chylę czoła i podziwiam kunszt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje bardzo za takie przemiłe słowa :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń