niedziela, 19 sierpnia 2012

Torebki z kratką :-)))

Dzisiaj kolejna prezentacja torebek :-) Szyję ten model już od jakiegoś czasu, cieszy się powodzeniem :-))
Wszystkie torby z klapą najchętniej nazywała bym listonoszkami ;-)))) i ta własnie jest kolejną listonoszką w moim wydaniu. Uszyta z zamszu syntetycznego, ten materiał sprawdza się rewelacyjnie w użytkowaniu. Można go prać, można miejscowo usuwać zabrudzenia, jest bardzo trwały i mocny. Świetnie też imituje naturalny zamsz. Klapa torby uszyta z tkaniny w kratkę, którą dostałam kiedyś od mojej cioci Basi. Ciocia jest niesamowicie zdolna, jest krawcową amatorką, ale jej jakość szycia jest najwyższej klasy, podziwiam ją za tak szczegółowe,staranne  wykończenia. Szkoda, że nie ma jakiegoś swojego miejsca w internecie żebyście mogły zobaczyć jej dzieła.  Tkanina, którą dostałam bardzo mi sie podobała, ale nie miałam na nią pomysłu, leżała sobie w szafie i czekała na swój czas. Okazała się idealna na klapę do tej własnie listonoszki, prezentuje się super!!! Torba jest na pasku do regulacji, zapinana na nap, w środku oczywiście kieszonki, które pozwalają na zachwanie chociaż odrobiny porządku ;-))))

Zdjęcia wyżej opisanych :-)





 Kieszonka z akcentem z klapy :-)
 Tutaj klapa z tkaniny upolowanej w kopciuszku ;-))))

Teraz mam przerwę w szyciu, remontujemy pokój chłopaków i dostęp do maszyny jest niemożliwy. Wszystko zastawione pudłami i workami.Jak tylko odrobię się ze sprzataniem i ułożeniem tego wszystkiego, to pokażę pokój po remoncie :-)))) już się nie mogę doczekać efektu końcowego.
Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga :-))) i zapraszam do pozostawienia komentarza na temat dzisiejszych wytworów :-)
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Super torby! Pięknie uszyte!
    U nas też akurat remont... Robimy pokój Pauli, wymieniamy podłogę... Musiałam zlikwidować dużą 3drzwiową szafę, w której miałam magazyn szmatkowy:( Teraz wszystko zastawione pudłami, a ja na środku z maszyną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gazyniu :-) Z tym remontem to najgorsze są te "grube" prace, jak to się zakończy to sprzątanie to juz sama przyjemnośc :-))) i ten efekt końcowy :-))) nie mogę się juz doczekać

      Usuń
  2. Cudne torebki, świetna kombinacja tkanin a wszystko tak starannie dopieszczone... chyba odziedziczyłaś talent po cioci Basi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-))) Coś w tym musi być, w genach to się chyba dostaje :-))))

      Usuń
  3. Basiu ! Wspaniałe są Twoje torby .Wykonanie pierwsza klasa .Podoba mi się to połączenie - gładka tkanina + kratka .
    No...nie mam słów :)
    Do zobaczenia :)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję CI bardzo, takie komplementy sprawiają mi ogromną radość i motywują do dalszej pracy :-)))
      Do zobaczenia :-)))

      Usuń
  4. Świetne torby,wykonanie perfekcja,a dobór kolorów bardzo trafny,śliczne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jesteś torebkową mistrzynią świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają CI się moje twory :-)))
      Dziekuję bardzo za taki komplement :-)))

      Usuń
  6. torby są rewelacyjne, nie tylko te ale z poprzednich postów też- idealnie wykończone, pełna perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te torebki! Podziwiam precyzję wykonania, ech...może kiedyś też tak będę umiała, a lepiej żebym się naumiała, bo coś nie mogę znaleźć odpowiedniej torby w sklepach:D. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję CI bardzo :-) myśle, ze to tylko kwestia wprawy, nic tylko zacząć szyć torbę, albo prościej- zakupić u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń