wtorek, 4 września 2012

Nowości :-)

Witajcie :-))
Miało być o moim nowym nabytku, ale jeszcze nie zdążyłam go obfocić i dlatego będzie o nowym uszytku ;-)))
Torebka, którą juz prezentowałam, tym razem będzie w wersji  z klapą z wełnianej kraty. Moim zdaniem świetna!!!! Osobiście lubię duże torby, ale ten model jest tak zgrabny i fajny, że sama miała bym ochotę przygarnąć jedną dla siebie ;-)))) W planach jeszcze tylko dwie takie, bo niestety materiał już się skończył, szkoda, bo bardzo podoba mi się ta krata.






 Oczywiście moja niezawodna prasa kaletnicza spisała sie na medal!!!! Napy, nity, oczka wszystko nabite przy pomocy tego wspaniałego urządzenia :-))))
Dziękuję wszystkim zaglądającym na mojego bloga :-))) wszystkim piszącym  komentarze, zapraszam kolejne osoby do wyrażania swoich opini na temat moich uszytków :-)))
Pozdrawiam serdecznie :-)))

14 komentarzy:

  1. Znowu śliczne torebki. Krateczka idealnie do nich pasuje a fason jest bardzo fajny i zgrabny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś zmienić i usunęłam komentarz:(
      Fajne "krateczkowe" w ciepłych,jesiennych kolorach:)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Katiku :-)

      Usuń
  3. Torba ekstra,krata w kolorach brązu,to jest to co lubię chyba najbardziej,No a te lamówki jak oglądam,to normalnie chora jestem i zazdrosna troszkę,bo też bym tak chciała umieć.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję CI bardzo :-) zrobię tutka z wypustek, poćwiczysz trochę i też opanujesz wszywanie:-) nie jest to takie skomplikowane jak się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyjesz genialne torebki! Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekaj czekaj, muszę doczytać ale, że sama uszyłaś?! Wow! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny dziękuję za miłe słowa :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie ! chce, chce chce taką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka rewelacyjna ,bardzo starannie uszyta i akurat kolorystycznie na jesień pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Przydałaby mi się taka na jesień...

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebki rewelacyjne, świetne pomysły szyciowe :-)
    Wyróżniam Twojego bloga, szczegóły http://onkowo.blogspot.com/2013/07/wyroznienie.html
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń