piątek, 19 października 2012

Nowość!!!

Drugi post dzien po dniu, to nie w moim stylu ;-) może to znak, że sie rozkręcam. W każdym bądz razie muszę zaprezentować Wam nowy model torby, ach jak ona mi sie podoba!!!! Wykonana z trzech rodzajów materiałów. Przód wykonany z tkaniny obiciowej, tył z zamszu, boki i dół ze skóry naturalnej. Torba ma krótkie uszy, chciałam dorobić dłuższe, ale zabrakło mi tkaniny i ostatecznie z tymi uszami super sie prezentuje.
Oto i ona :-)



Mam czasem tak, że żal mi wystawiać uszytą torbę, bo tak bardzo mi się podoba, ale ile można mieć toreb. W końcu szyję dla zarobku, a nie do szafy :-))))
Uciekam do moich obowiązków do następnego, a i fajnie by było poznać Wasze opinie na temat tej torby, dziekuję :-)

21 komentarzy:

  1. Witaj!
    Jak Ty pięknie szyjesz, z jaką dbałością o detale! Jestem pod wrażeniem i na pewno będę wracał :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna torba,super się prezentuje:)
    ciekawe jaka będzie z dłuższymi uszami?

    OdpowiedzUsuń
  3. torba przeładna! mi też byłoby szkoda:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu jak już wrócę w nasze strony to masz stałego klienta we mnie. Piękne torby robisz- widziałam przecież na żywo:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile można mieć toreb? Zapewniam Cię ,że duuuuuuużo! :-) A ta jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna torebka, taka nowoczesna i uszyta pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super torebka, widać że bardzo starannie wykonana :) pozostaje mi nic innego jak zazdrościć.
    Piękne rzeczy tworzysz i z całą pewnością nie jest to moja jedyna wizyta buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrane kolory i materiały!!!
    Efekt bardzo elegancki i stylowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. torba w realu jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach, rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  10. extra torba i piękne połączenie kolorków :)

    pozdrawiam :)
    ania z bloga: www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Bardzo mi sie u Ciebie podoba. Zaspraszam do mnie. Wyróżnienie czeka na Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chce taką pięknąąąąą torbę!!!! :)

    OdpowiedzUsuń