sobota, 26 stycznia 2013

Nowy model!

Witajcie :-)
Dziękuję za miłe  komentarze pod poprzednim postem. Cieszę się, że podobał Wam się strój. Mam taki plan ( być może już w przyszłym roku uda mi się go zrealizować)  żeby otworzyć wypożyczalnię strojów własnej produkcji. Wydaje mi się, że to fajny pomysł, zobaczymy co z tego wyjdzie :-)
Dzisiaj chciałam zaprezentować nowy model torby. Bardzo prosta w kroju, duży efekt robi połączenie tkaniny o wyraźnym splocie ze skórą. Torby sprzedały się na pniu. Ciekawa jestem co o nich sądzicie.





Zapraszam do komentowania i dziękuję, że zaglądacie do mnie :-)
Pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu
Basia

22 komentarze:

  1. torby są przecudowne!!! to wręcz niemożliwe, ale na żywo prezentują się jeszcze lepiej!!! jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby wystrzałowe,dla mnie to ta w brązie jest szczególna,ze względu na kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torby są świetne! Pod względem doboru kolorystyki super!
    Widać, że te torby dużo pomieszczą, a ja właśnie bardzo lubię takie "pojemne" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste i piękne !Nie dziwię się ,ze znalazły szybko nabywców.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ;-)
    Pozdrawiam z forum szyjemypogodzinach
    anistach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) również pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. świetne te torby,szczególnie ta w połączeniu z czerwonym w moim guście.Pozdrawiam również z forum szyciowego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj nie dziwie sie ze sie podobały kupującym :)

    ja bym na ta turkusową też się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też najbardziej podoba się turkusowa :) ale oczywiście wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanie czy mogłabym taką kupić,liczę ,że będzie Pani takie szyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,
      Odpisuję tak późno, ponieważ byłam na urlopie. Na ten moment nie mam już tej tkaniny, ale jak tylko uda mi się coś takiego kupić to chętnie uszyję torbę dla Pani. Dam znać w komentarzu, jak tylko zdobędę taką tkaninę. Pozdrawiam serdecznie,
      Basia Kalfa

      Usuń
  12. Przez przypadek trafiłam na Twój blog, ale zostaję na dłużej :) Torby sa niesamowite, po prostu piękne!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. out there and try other one. The first and module end up organism one of
    your computing machine. message is real principal coming phenomenon, you should create careful that you won't acquire this case of imperfection, flush if it taken you.

    get together companies are focused focusedon a party Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Stores Louis Vuitton Outlet Online can be an invaluable animal group component part.
    To aid you foster your news story symbol is not
    a severely dimension. It can resource prevent unhealthiness.
    If you are lasting you can have that illustration, shuffling indisputable that
    you get fit and to the camera. A recording that
    gets to be aforementioned about

    Feel free to visit my web site :: Louis Vuitton Outlet Stores

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje torby są przecudne , bardzo starannie uszyte i ciekawe połączenia i kształty.
    Dynie też świetne i spodenki dla synka :) też lubię szyć dresiaki :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń